четвртак, 30. децембар 2010.

Komuniciram, dakle, postojim!

Pozdravi i dobre želje sa raznih strana




Slobodan Branković: Novi Beograd
Пејзаж поднебља ЗАВЕТИНА
 (Снимак Ив. Лукића)

Veliko hvala i više nego agilni gospodine Lukiću!

Zahvalio sam Vam iskreno, jer zahvaljujući Vašoj invenciji, posebno u elektronskim izdanjima, moje pesme su prevođene na strane jezike. Tako su mi rekli neki koje sam pitao odakle im moje pesme. Prema svemu, iskreno mislim da ste Vi izuzetna institucija koja komunicira sa svetom, kad su nam to već omogućile tehnologije. To govorim i drugima. To je suva činjenica. Lepo je što tako nešto uopšte postoji, posebno u duhu modifikovanog Dekarta: Komuniciram, dakle, postojim!
Neverovatno, ali je istinito da VI i Vaši tako lepo, kao niko(ili retko ko) u Srbiji afirmišete svet književnosti.

Vama i Vašima sve najbolje na mnogaja ljeta!


Slobodan Branković

Pozdrav iz Innsbrucka, Boško Tomašević......


Нема коментара:

Постави коментар